چگونگی حل مشکلات پرداخت های ناموفق دستگاه های کارتخوان
1. واریز های ناموفق ظرف 72 ساعت به حساب شما برگشت میخورد.
2.اگر پول به حسابتان واریز نشد موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک pspکه شماره تماس آنها در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است پیگیری نمایید.
3.اگر باز هم موفق نشدید مشکل را بر طرف کنید این بار با مرکز(( عملیات شاپرک)) به شماره 02122926402 و ارائه اطلاعات لازم نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.
- رمز پذیرندهی دستگاه جهت گرفتن گزارشات تراکنش پنل ایرانکیش بصورت پیش فرض 0000 می باشد.
- در صورت عوض کردن رمز توسط مالک دستگاه مسئولیت آن بهعده خود شخص است پس آن را بخاطر بسپارید.