این توافق ما بین شركت پویش مهر رفیع كه به اختصار “شرکت پویش مهر رفیع” نامیده می‌شود از یك طرف و کاربران وب‌سایت و مشتریان خدمات و محصولات شرکت پویش مهر رفیع که به اختصار مشتری نامیده می‌شود از طرف دیگر، تنظیم شده و قابل‌اجرا می‌باشد. ورود به وب سایت شرکت پویش مهر رفیع (poyeshmehr.ir​) ،خرید هر یک از خدمات و محصولات این شرکت ، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با شرکت پویش مهر رفیع و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعه‌های این شرکت مستلزم پذیرش تمامی بخش‌های این شرایط و قوانین بوده و مشتری به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین را چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید. این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

توافقنامه و تغییرات

۱ـ مشتری موظف به رعایت کامل قوانین مرتبط با توافقنامه و شرایط خدمات و محصولات شرکت پویش مهر رفیع می باشد. بدیهی است این قوانین و شرایط جامع و کامل نبوده و شرکت پویش مهر رفیع حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس poyeshmehr.ir برای خود محفوظ می دارد.

اطلاعات صحیح

۲- کاربران می بایست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات شرکت پویش مهر رفیع اطلاعات خود را صحیح در اختیار شرکت پویش مهر رفیع قرار دهند و این شرکت برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .

۳- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا شرکت پویش مهر رفیع شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعات داشته باشد به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات کاربر را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

۴-شرکت پویش مهر رفیع هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد . از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید شرکت پویش مهر رفیع و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

امنیت حساب

۵- کاربر وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود کاربر است.

۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به شرکت پویش مهر رفیع اطلاع داده شود.بدیهی است شرکت پویش مهر رفیع هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمی پذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به شرکت پویش مهر رفیع یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربر میباشد.

۷- شرکت پویش مهر رفیع از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری و یا بدون اجازه کاربر خودداری می کند.

نحوه ارتباط

۸- نحوه ارتباط شرکت پویش مهر رفیع با کاربران صرفا از طریق ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل شرکت پویش مهر رفیع در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.

۹- برای اطلاع از آخرین تحولات ، کاربر میبایست به وب سایت poyeshmehr.ir مراجعه نموده و اطلاعیه های جدید را مطالعه کند ، شرکت پویش مهر رفیع تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .

عدم استفاده غیر قانونی

۱۰- مشتری میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل از محصولات و خدمات شرکت پویش مهر رفیع انجام ندهد.

۱۱- چنانچه شرکت پویش مهر رفیع به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.

۱۲- شرکت پویش مهر رفیع حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .

۱۳- چنانچه اخطار، شکایت و یا گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی مشتری دریافت شود، شرکت پویش مهر رفیع می تواند سرویس دهی به آن مشتری را تا روشن شدن موضوع به حالت تعلیق درآورد.

۱۴- مشتری موظف است دسترسی کاربران خود به خدمات این شرکت را در صورت محرز شدن تخلف، در هر زمان و بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

مرجع قضاوت

۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل شرکت پویش مهر رفیع بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، شرکت پویش مهر رفیع خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

عودت مبالغ

۱۶- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها فقط در صورتی که سرویس در مرحله راه اندازی باشد و کاربر هنوز به محصول خریداری شده دسترسی پیدا نکرده باشد در صورت درخواست رسمی امکانپذیر است.

۱۷- امکان عودت مبلغ واریز شده به حساب بانکی شرکت پویش مهر رفیع، پس از راه اندازی سرویس وجود ندارد .

۱۸- امکان کنسل کردن قبوض پرداخت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .

۱۹- برای استرداد وجه نام صاحب حساب باید با نام کاربر مطابقت داشته باشد.

اخلاقیات

۲۰- در صورتیکه مشتری اقدام به توهین و ناسزای به شرکت پویش مهر رفیع و یا هر یک از کارکنان آن بنماید شرکت پویش مهر رفیع مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ نموده و از پشتیبانی وی خودداری نماید، همچنین بدلیل لغو پشتیبانی هیچ وجهی به وی مسترد نخواهد شد .

سرویس دهی

۲۱- شرکت پویش مهر رفیع همواره سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها شرکت پویش مهر رفیع با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از شرکت پویش مهر رفیع سلب شود ، شرکت پویش مهر رفیع همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده مشتری مینماید.

عدم وجود ضمانت

۲۲- شرکت پویش مهر رفیع هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .

سلب اختیار

۲۳- شرکت پویش مهر رفیع همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از شرکت پویش مهر رفیع نمی‌باشد.

وضعیت اضطراری

۲۴- شرکت پویش مهر رفیع همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی گردند.

۲۵- مشتری موافقت می‌نماید شرکت پویش مهر رفیع را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، شرکت پویش مهر رفیع هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت پویش مهر رفیع تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می نماید. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

رفع مسئولیت

۲۶- شرکت پویش مهر رفیع تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت، تغییر ضوابط، قوانین و مقررات بانک مرکزی، شاپرک، ارائه دهندگان خدمات پرداخت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در چنین شرایطی مسئولیت شرکت پویش مهر رفیع محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط شرکت پویش مهر رفیع در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

بخش پشتیبانی و ارتباط با کارشناسان

۲۷- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند و از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری نمایند.

۲۸- برای ارتباط با کارشناسان سرویس های پرداخت آنلاین سایت مثل پرداخت قبض، خرید شارژ و … روی سرویس مورد نظر کلیک نموده و با شماره تلفنی که در تب پشتیبانی درج شده تماس حاصل نمایید .

۲۹- برای ارتباط با کارشناسان سرویس‌های پایانه فروشگاهی، درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی با شماره تلفن‌ شرکت‌های ارائه دهنده آن سرویس که در قرارداد پذیرندگی درج شده است تماس حاصل نمایید. شرکت پویش مهر رفیع صرفاً مسئولیت معرفی مشتری را به عهده دارد و برای هر گونه سوال و درخواست که مربوط به پشتبانی است باید با شرکت PSP تماس حاصل نمایید.

۳۰- مشتری موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها ، وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

۳۱- مشتری میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

الزامات درگاه پرداخت اینترنتی

۳۲- برای متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اجباری است لذا در صورت نداشتن نماد، ابتدا به سایت enamad.ir مراجعه نموده و پس از دریافت و درج در وب‌سایت، درخواست خود را ارسال نمایید.

۳۳- پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی متعهد می‌گردد دو مستند “ضوابط و مقررات شاپرک، الزامات مربوط به پذیرندگان” و “دستورالعمل اعطای نماد اعتماد الکترونیکی و نظارت بر فعالیت کسب و کار اینترنتی” که از ضمایم این قرارداد می‌باشد را مطالعه دقیق نموده و از آن پیروری نماید.

تفسیر شخصی

۳۴- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از شرکت پویش مهر رفیع درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .

حق مالکیت معنوی

۳۵- تمام حقوق مادی و معنوی خدمات و محصولات خریداری شده برای شرکت پویش مهر رفیع محفوظ است و هر گونه کپی برداری، تکثیر یا طراحی پیرامون آن پیگیرد قانونی دارد. مشتری بدون اجازه کتبی از شرکت پویش مهر رفیع حق فروش خدمات و محصولات این شرکت را ندارد.

۳۶- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت شرکت پویش مهر رفیع قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانند از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای شرکت پویش مهر رفیع ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده کنند.

آدرس ارتباطی ما

آدرس : فارس شيراز خیابان قصردشت روبروي خيابان مهر ساختمان اركيد طبقه ٣واحد ١١

موبایل: 09392992247

موبایل: 09380394263

موبایل: 09023109406

تلفن: 07136262819

ایمیل  : info@poyeshmehr.ir

مزایای یک نماینده فروش

برگزاری دوره آموزشی و اخذ مدرک

برخورداری از سود تراکنش

۰ تا ۱۰۰ پشتیبانی با ماست

رسیدگی به شکایت

تسهیل در فروش

ارائه محتوای تبلیغاتی